משלוח חינם בקניה מעל 200₪ החזר כספי מובטח

מקפידים על התזונה שלכם? אנחנו מניחים שכן. כהולכים על שתיים, אנחנו מודעים לחשיבותה של תזונה נכונה, לומדים על הנושא במסגרות החינוך ופוגשים בו יותר ויותר בכותרות. יחד עם זאת, מכיוון שיש לנו את האפשרות לבחור ולגוון את התזונה שלנו במהלך היום, אנחנו לא נדרשים לחשב באופן מתמטי את מינוני המזון ומרכיביו. לכלבים שלנו, לצערנו, אין את האפשרות הזאת. הם תלויים בנו לחלוטין באספקת המזון היומית ובבחירת אוכל איכותי לכלבים שיספק את כלל הצרכים התזונתיים שלהם באופן מאוזן ומותאם בכל כופתית וכופתית.

דירוג האוכל הטוב לכלבים הוא כזה שלוקח בחשבון את מרכיבי המזון, מקורותיו, מידת התאמתו לצרכים המשתנים של הכלב בשלבי החיים השונים וכן את מחירו הסופי לצרכן. יש לזכור שתזונה היא חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של הכלב ולכן גם עלויות המזון הן הוצאה שוטפת בכל בית שמגדל באהבה את הסולמייטס האהובים שלו. 

אוכל בריא לכלבים - תזונה בריאה לחיים ארוכים - סולמייט

אוכל בריא לכלבים חייב להכיל את כלל המרכיבים הנדרשים לשמירה על בריאות והתפתחות תקינה:
חלבונים
– המהווים את הבסיס לבניית השרירים, השיער, הסחוס, הרקמות וכן משמשים לתפקוד תקין של אנזימים, המוגלובין והורמונים.
פחמימות
 – המהוות מקור מתמשך לאנרגיה. באוכל בריא לכלבים האיכות של הפחמימות והיכולת של הכלב לעכל אותן תלויות בעיקר במקור הפחמימה ובצורת הבישול שלה. לרוב חיטה, סויה, אורז ותירס מהווים מקור מעולה לפחמימות.
שומנים – המשמשים כמקור אנרגיה וכן חומצות שומן כגון אומגה 3+6 התורמות לפרווה בריאה, חזקה ומבריקה.
וויטמינים ומינרלים
– הנדרשים לתפקוד מערכות הגוף. קיימים עשרות סוגים של ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאות הכלב. חוסר של ויטמין או מינרל או חוסר איזון ביניהם עלול לגרום לנזק. חשוב לדעת שכלב המקבל מזון מאוזן באיכות גבוהה לא זקוק לתוספות בצורת תמציות או כדורים, אלא אם כן הומלץ על כך באופן מפורש.

במידה ואתם מחליפים למזון חדש, איך תדעו שמדובר באוכל בריא לכלבים?  – תבדקו, תשאלו, תתייעצו, תחקרו. קראו היטב את רשימת מרכיבי המזון והפירוט שלהם על גבי השק, בדקו האם קיימת באתר רשימת מרכיבים המנוסחת באופן מובן, האם יש כתובת ברורה ליצרן והאם מדובר בחברה נגישה שניתן ליצור איתה קשר לקבלת ייעוץ ומידע נוסף.

זכרו, אוכל מומלץ לכלבים, המתבסס על התאמת המזון לצרכיו של הכלב, מבטיח תזונה אחראית ובריאה יותר לאורך זמן. אוכל בריא הוא המפתח לאורח חיים בריא, לא רק עבורנו – אלא גם עבור החברים שתלויים בנו, כדי שנזכה לעוד שנים רבות של רגעים מאושרים ביחד!

מחיקת כתובת
האם את/ה בטוח/ה רוצה למחוק את הכתובת?
מחיקה ביטול
הסר את אמצעי התשלום
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את אמצעי התשלום?
מחיקה ביטול
החזר כספי מובטח
לפניה בנושא ניתן להתקשר
6808*
או לשלוח מייל
[email protected]
*החזרות וזיכויים בכפוף לתקנון

סגור