משלוח חינם בקניה מעל 200₪ החזר כספי מובטח

מזון לכלבים מבוגרים: לאכול נכון גם בגיל השלישי

אולי קשה לכם להשלים עם זה, אבל הכלב שלכם כבר לא תינוק.

מזון לכלבים מבוגרים מכיל ויטמינים ותוספים נחוצים לגיל השלישי

כלב מעל גיל 7 נחשב למבוגר, כשהמשתנה העיקרי הוא גודל הכלב וגזעו. ככלל, כלבים מגזעים גדולים מזדקנים מהר יותר מאשר כלבים מגזעים קטנים, אך קצב ההתבגרות ותהליך ההזדקנות של כל כלב הוא אינדיבידואלי – בדיוק כמו אצלנו בני האדם. 

וודאי שמתם לב שטיפול בכלב מבוגר שונה מהטיפול בו בגיל צעיר יותר: הוא דורש ערנות לשינויים, הקפדה על טיפולים וביקורים סדירים אצל וטרינר ואף מתן מזון לכלבים מבוגרים המותאם במיוחד לצרכיו. תזונה מאוזנת ואופטימלית, המספקת את הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב המבוגר, יכולה לעזור לו להתמודד עם שלל השינויים החלים במערכות גופו, כגון: ירידה בתפקוד מערכת החיסון, דלקות פרקים, משקל עודף, אובדן חיוניות העור והפרווה ועוד.

מזון לכלבים מבוגרים של סולמייט מכיל את מגוון המרכיבים הדרושים לתזונה בריאה של כלב מבוגר: הוא מבוסס על סלמון או עוף טרי כרכיב ראשון, עשיר בוויטמינים ומינרלים ומכיל כמות גבוהה של חלבון מן החי. כלב מבוגר זקוק לרמות חלבון גבוהות המסייעות לו להתמודד עם אובדן המסה השרירית והירידה בתפקוד המערכת החיסונית.

מזון לכלבים מבוגרים של סולמייט- גם טעים וגם בריא


בנוסף, אוכל יבש לכלבים מבוגרים מכיל פחות שומן וקלוריות משום שבאופן טבעי חילוף החומרים הוא איטי יותר, הכלב פחות פעיל לאורך שעות היום ויש צורך למנוע את הסיכון להשמנת יתר.

בין המרכיבים הבולטים במזון לכלבים מבוגרים של סולמייט ניתן למצוא גלוקוזמין וכוינדרוטין –  חומרים תומכי סחוס המקלים על צליעות וקשיי הליכה, מסייעים להזנת המפרקים, לחיזוק ושמירה עליהם וכן להתמודדות עם מקרים נפוצים של דלקות פרקים בגיל מתקדם. כמו כן, מכיוון שמדובר במתכון ייעודי לכלב המבוגר, המזון לכלבים מכיל תוספות של חומצות שומן חיוניות, אומגה 3 ואומגה 6, התורמות לטיפול ולטיפוח פרווה נעימה ומבריקה.

רבים מהשינויים הנצפים אצל כלבים מבוגרים מתפתחים באופן טבעי. על ידי תזונה נכונה, טיפול רפואי מתאים ואהבה אינסופית מצדכם – תוכלו להבטיח שהחברים הכי טובים שלכם ימשיכו ליהנות מאיכות חיים טובה גם כאזרחים ותיקים. 


מחיקת כתובת
האם את/ה בטוח/ה רוצה למחוק את הכתובת?
מחיקה ביטול
הסר את אמצעי התשלום
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את אמצעי התשלום?
מחיקה ביטול
החזר כספי מובטח
לפניה בנושא ניתן להתקשר
6808*
או לשלוח מייל
[email protected]
*החזרות וזיכויים בכפוף לתקנון

סגור