משלוח חינם בקניה מעל 200₪ החזר כספי מובטח

החלטתם לאמץ תינוק קטן ושעיר לחיק המשפחה?

מוזמנים להרעיף עליו כמויות של רוך ואהבה ולצלול אל עולם התזונה שהוא כה משמעותי להבטחת בריאותו ואיכות חייו ככלב בוגר. שלב הגורות של הכלב הוא הבסיס להמשך התפתחותו התקינה – אורכה של תקופה זו משתנה בהתאם לגזע ולמשקל, אך ככלל מרבית הכלבים נחשבים לגורים עד גיל שנה-שנה וחצי. איזה אוכל הכי טוב לגורים? תזונה נכונה לגורים נועדה לתמוך בקצב ההתפתחות הרצוי של הגור ולכן חשוב לבחור באוכל מומלץ לגורים שיספק עבורם את כל אבות המזון והרכיבים החיוניים שדרושים להם.

אוכל לגורים – איך, כמה ולמה

גורים זקוקים לרמות גבוהות של אנרגיה (קלוריות) וחלבון וכן לחומצות שומן, ויטמינים ומינרלים במינון המותאם לצרכיהם: החלבון מסייע לבניית הרקמות, השרירים, העור והפרווה, הוויטמינים מחזקים את המערכת החיסונית וחומצות השומן מסוג אומגה 3+6 תורמות לפרווה בריאה ועשירה יותר. חלבון מהחי, כמו בשר עוף ובשר דג המצויים במזון לגורים של סולמייט , נחשב לחלבון המתאים ביותר לצרכיו של הגור המתפתח, משום שהוא מתעכל יחסית בקלות ויש בו הרכב מאוזן של חומצות אמינו. ככל שהגור צעיר יותר ושייך לגזע קטן יותר הוא יזדקק לאחוז חלבון גבוה יותר ולכן זהו מרכיב משמעותי כשמדובר באוכל לגורים קטנים.

כבר אמרנו שהשלב ההתחלתי בחייו של הכלב יכול להשפיע על הבאות, לכן כבר היום רצוי להסתכל על המחר: אצלנו בסולמייט, אוכל לגורים מגזעים גדולים מועשר בתוספי מזון מסוג גלוקוזמין וכוינדרוטין, המגנים ומסייעים בפעילות המפרקים ובבניית הסחוסים כבר מגיל צעיר, למניעת צליעות ובעיות מפרקים השכיחות יותר בגילאים מתקדמים.

מזון לגורים - איזה אוכל כדאי לתת לגור הכלבים שלך ובאיזה תדירות

ממש כמו תינוק, הגור שלכם לגמרי תלוי בכם, ולכן חשוב להבין לא רק מה מותר אלא גם מה אסור. כלל המפתח בהקשר הזה הוא: הכלב שלכם הוא לא אתם! אל תאכילו את הגור בשאריות המזון שלכם. מזון המיועד לבני אדם לרוב מוסיף תבלינים, קלוריות ושומנים מיותרים לתזונה של הכלב, מפר את האיזון התזונתי העדין שקיים באוכל לגורים ועלול לגרום לבעיות במערכת העיכול.  

בכל הנוגע לשגרת ההאכלה, צריך לזכור שקיבת הגור היא קטנה יחסית ולכן אסור להגזים בכמויות המזון אלא לתת את הכמות היומית המומלצת כפי שמופיעה על אריזת המזון. הקפידו על יצירת שגרת האכלה קבועה באמצעות מזון גורים המותאם לגיל, לגודל ולמשקל הגור המתפתח.

השן הראשונה – ממש כמו תינוק

מה עוד צפוי לכם עם הקטנצ’יק? ובכן לאט לאט הוא יגדל, וכמו כל תינוק פתאום תצמח לו השן הראשונה ואתם תמהרו להנציח את הרגע! שיני החלב של גורי כלבים מתחילות לצמוח (פחות או יותר) בגיל שישה שבועות, בתהליך שנמשך מספר חודשים. בתקופה זו יש לגורים נטייה לנשוך חפצים על מנת להתמודד עם הכאבים והגירויים שמתלווים לצמיחת השיניים. לרוב בגילאי שלושה עד שבעה חודשים נושרות שיני החלב ובמקומן מופיעות השיניים הקבועות שתתרגלו לזהות בחיוכים, בפיהוקים ובנביחות הכבדות.  

לאורך זמן, אם תשמרו על תזונה מאוזנת ונכונה לכלב, עוד תגלו ביחד את העולם! תנו לאהבה שלכם להוביל את הדרך, ואם מתחשק לכם – קחו אתכם גם איזה חטיף

מחיקת כתובת
האם את/ה בטוח/ה רוצה למחוק את הכתובת?
מחיקה ביטול
הסר את אמצעי התשלום
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את אמצעי התשלום?
מחיקה ביטול
החזר כספי מובטח
לפניה בנושא ניתן להתקשר
6808*
או לשלוח מייל
[email protected]
*החזרות וזיכויים בכפוף לתקנון

סגור