משלוח חינם בקניה מעל 200₪ החזר כספי מובטח

מזל טוב! הגור האהוב שלכם כבר בן שנה? – ניתן לומר שהגיע לבגרות!
באופן כללי גורי כלבים מגזעים קטנים ובינוניים מתפתחים מהר יותר מאשר גורי כלבים מגזעים גדולים. לכן, המעבר מאוכל לגורי כלבים למזון לכלבים בוגרים מתבצע אצל גזעים קטנים יותר כבר לקראת גיל שנה, בעוד שאצל גזעים גדולים השינוי בתזונה יכול להיעשות גם בשלב מאוחר יותר בהתאם לתהליכי ההתפתחות וההתבגרות המאפיינים אותם.

אז מה חשוב שתדעו על מזון לכלבים בוגרים לפני שתמלאו שוב את הקערה?
בוודאי תוכלו למצוא בשוק המלצות אוכל לכלבים בשפע וכן מותגים וסוגי מזונות רבים ומגוונים. אף על פי שאוכל לכלבים זול לעיתים מעורר בנו חשש טבעי באשר לאיכויותיו, אין זה בהכרח נכון. יש לקרוא היטב את רשימת המרכיבים השונים ולוודא את התאמתם לתזונת הסולמייט האהוב שלנו. להבדיל מאוכל לגורים, הנמצאים בשלבי התפתחות והבנייה של מערכות גופם וזקוקים למרכיבים התומכים בפעולות אלה, כלבים בוגרים ובריאים (שאינם סובלים מבעיות רפואיות כלשהן) זקוקים לתזונה מאוזנת המסייעת להם לשמור ולחזק את הקיים: מזון המבוסס על מרכיבים מזינים שישמרו על תפקוד מערכת העיכול, על מראה העור והפרווה, בריאות השיניים והמפרקים ורמת אנרגיה מספקת לאורך זמן.



מזון לכלבים בוגרים של סולמייט מכיל את מגוון המרכיבים הדרושים לתזונה בריאה של כלב בוגר: מבוסס על עוף או סלמון טרי כרכיב ראשון, מכיל לפחות 70% חלבון מן החי, עשיר בוויטמינים ובמינרלים המחזקים את המערכת החיסונית ותומכים בפעילותם התקינה של איברים חיוניים וכן מכיל חומצות שומן, אומגה 3+6, המסייעות בשמירה על פרווה מבריקה, רכה ונעימה.

כלבים בוגרים הם לרוב בעלי חיים פעילים ונמרצים. כדי לשמור על פעילות סדירה הם זקוקים לפחמימות המספקות אנרגיה זמינה לפעילות גופנית ולסיבים תזונתיים, הקיימים בפירות ובירקות, אשר מסייעים לפעילות מעיים תקינה ולתחושה של שובע.

המזון לכלבים בוגרים של סולמייט מכיל גם גלוקוזמין וכוינדרוטין –  חומרים המהווים את אבני הבניין הטבעיים של הסחוס ובכך מסייעים להזנת המפרקים ויכולים להקל במקרים של שחיקה, כאבים ודלקות הבאים לידי ביטוי בגיל מתקדם יותר.

חשוב לנסות להתאים את כמות ההאכלה הנדרשת לכלב על פי רמת הפעילות היומית ומשקל הגוף שלו כדי להימנע מהשמנת יתר. לעיתים יש צורך במזון דיאטטי לכלבים ומומלץ לשקול זאת בהתייעצות נוספת עם וטרינר. ככלל, כשמדובר בכלב בוגר כדאי לחלק את המנה היומית לשתי ארוחות ולהאכילו פעמיים ביום.

אז איך לבחור אוכל לכלב? כפי שנאמר, לשים לב לפרטים: לקרוא את רשימת המרכיבים המלאה ולהקפיד על מתן מזון איכותי המותאם לצרכיו המשתנים. כדי לוודא שהכלב הבוגר שלכם ימשיך ליהנות מאיכות חיים טובה, דאגו להעניק לו את המזון הנכון ולהאכילו בכמות ובתדירות הנדרשת. בתוספת למלאי קבוע של חום ואהבה אין ספק שתזכו לחגוג איתו עד 120  

מחיקת כתובת
האם את/ה בטוח/ה רוצה למחוק את הכתובת?
מחיקה ביטול
הסר את אמצעי התשלום
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את אמצעי התשלום?
מחיקה ביטול
החזר כספי מובטח
לפניה בנושא ניתן להתקשר
6808*
או לשלוח מייל
[email protected]
*החזרות וזיכויים בכפוף לתקנון

סגור